AERO 2

Pojazdy wysokiej mobilności przeznaczone do desantowania

AERO 2 to pojazd o wysokiej mobilności z napędem 4×4 produkowany przez Auto Podlasie Sp. z o.o. a zaprojektowany AP Solutions Sp. z o.o. Jest to nowa wersja pojazdu AERO, który z sukcesem jest od lat użytkowany przez polskie Siły Zbrojne i dowódł swojej niezawodności, zdolności desantowych, biorąc udział w wielu międzynarodowych ćwiczeniach i zadaniach.

Jest przeznaczony do transportu ładunków i zaopatrzenia w różnych warunkach klimatycznych oraz trudnych warunkach terenowych.

W szczególności jest zaprojektowany do desantowania techniką spadochronową, transportu: drogą powietrzną na pokładach statków powietrznych (C-130 Hercules, C295M CASA), transportem morskim, drogowym, kolejowym, na zawiesiu pod śmigłowcem.

Niska masa, kompaktowe wymiary, sprawdzony układ napędowy w połączeniu z dynamicznym wysokoprężnym i wolnossącym silnikiem, napędem na obie osie powodują, że jest to pojazd o wysokich możliwościach terenowych.

Wysokiej jakości materiały w połączeniu z doświadczeniem gwarantują długotrwałą i niezawodną eksploatację w siłach zbrojnych.

Na specjalne zamówienie końcowego użytkownika dostępne są różnorodne wersje specjalistyczne oraz szerokie wyposażenie dodatkowe jak: miękki składany dach, dach „hardtop”, wersja cargo lub pod zabudowy specjalistyczne, wersja 2- i 4-ro osobowa, obrotnica na dachu, uchwyty na broń, wersje opancerzone i wiele innych…

Wymiary i masa

Długość:

4450 mm

Szerokość:

2140 mm (bez lusterek)

Wysokość:

2300 mm (z kołem zapas.)

Wys. po złożeniu klatki:

1500 mm (nie dot. Hardtop)

Rozstaw osi:

2890 mm

Rozstaw kół:

1575 mm

Masa własna:

2340 kg

DMC:

3500 kg

Ładwoność:

1200 kg

Załoga:

2 osoby

Silnik i układ napędowy

Typ:

R6 rzędowy

Pojemość silnika:

4,2 L

Moc maks.:

130 KM / 3800 obr

Moment maks.:

290 Nm / 2000 obr

Pojemość zbiornika paliwa:

80L + 10L

Rodzaj paliwa:

ON lub F-34

Skrzynia biegów:

Manualna 5+R opcja automat

Napęd:

4×4 dołączany przód

Skrzynia rozdzielcza:

H2/H4/N/L4

Przełożenie przekładni głównej:

4.3

Mechanizm różnicowy:

Przód i tył blokady pneumat.

ULOTKA AERO 2

WIZUALIZACJA 3D

TWARDY DACH

MIĘKKI DACH

Scroll to Top